onsdag den 28. april 2010

Foedselsdag!

saa min foedselsdag var lidt speciel fra, hvordan jeg normalt holder den. jeg vaagnede om morgen og tjekkede min Facebook, hvor jeg havde en masse hilsner fra venner og familie i danmark, det gjorde mig rigtig glad! da jeg kom i skole fik jeg en masse foedselsdags kram, og da jeg kom hjem havde jeg foedselsdags hilsner fra amrikanske venner paa facebook og mobil:) loerdagen efter ringede hele familien, baade fra min mors og fars side, det var lidt af en overaskelse, begyndte at graede til sidst da jeg snakkede med min far og sagde farvel, da jeg blev mindet om at jeg snart skal hjem! da jeg kom ud i koekkenet spurgte min vaertsmor om jeg var okay, jeg forklarede jeg begyndte at graede, da jeg taenkte paa jeg snart skal hjem, hun svarede, "yea that's why I don't think about it" senere fik jeg gaver fra min vaertsfamilie og vi gik ud og spiste og derefter hjem og have brownies og is, ikke en hel daarlig maade at blive fejret paa!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar