onsdag den 28. april 2010

Telefon i toilettet!

okay saa i fredags gik jeg ud paa badevaerelset for at hente noget Make-up. da jeg fik en sms tog jeg min mobil ud af lommen desvaerre faldt den dud af min haand og ned i toilettet, jeg skyndte mig at tage den op og toere den med en haartoere, min vaertsfar var flad af grin, den virker heldigvis stadig! udover det glemte jeg min Ipod nano ude paa trampolinen saa den virker ikke mere, oev boev! men, men, men, det er ikke saa daarligt, for da jeg kom hjem igaar, sagde min vaertsmor at hende og min vaertsfar havde en gave for mig. jeg spurgte hvorfor, hun svaret. "because you always watch maddi, and you are such a good daughter", da jeg opnede gaven fik jeg et kaempe chock, da jeg fandt en helt ny Ipod Nano, arh elsker min vaerstfamilie! hvilket bringer mig til, at jeg skal til Mall of America som ligger i Minnesota i sommer ferien med min vaertsfamilie, glaeder mig saa meget! alt for nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar