søndag den 2. maj 2010

weekend

okay saa jeg taenkte jeg ville skrive lidt om min weekend.
saa fredag var forfaerdelig varmt det var saa varmt at det var forfaerdeligt at traene track! men efter det tog mig og Rosa hen pa artic wolf og fik is, det hjalp! efter det tog vi hjem til rosa, jeg sov hos hende, dagen efter brugte vi det meste af tiden paa at goere hende klar for prom. det var rigtig hyggeligt. og nej jeg gik ikke til prom. jeg valgte ikke at gaa da jeg syntes det var for dyrt, og jeg rent faktisk ikke rigtig gad, og jeg hoerte om en masse menesker som havde drukket til festen, og det gider jeg sku ikke rigtig blive involveret i. saa istedet havde jeg mine seinor pics taget, jeg tror de blev virkelig cool, jeg er virkelig spaendt paa at se dem:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar