søndag den 23. maj 2010

en maaned, 4uger, 30dage

i dag er der praecis en maaned tilbage,det er under lige foelelser jeg har. jeg glaeder mig til at se min familie igen, jeg vil ikke forlade min familie herover, jeg glaeder mig til at se mine venner igen, jeg vil ikke sige farvel til mine venner herover,jeg glaeder mig til at starter i G8 paa solroed gym, jeg vil ikke sige farvel til laingsburg high school.
ting som jeg lidt gaar og taenker paa:
har jeg forandret mig for meget?
vil jeg stadig have de samme venner?
vil min familie have svaert ved at forstaa at jeg er et aar aeldre end sidste gang de saa mig, og hvordan vil de forholde sig til jeg er mere selvstaendig?
vil jeg kunne lide min nye skoele?
vil jeg graede en masse? vil jeg vaere glad?
tanker som disse, taenker jeg paa en masse, og jeg syntes de er relavante, men jeg proever at lade vaere med at taenke paa det, da jeg ved det vil oedelaegge min sidste maaned.
idag havde vi den sidste orintation, jeg vil sige var taet paa at graede, da jeg skulle sig farvel til mine to elskede area rep.'s og selvfoelgelig en masse fantatiske udvekslingsstudenter, jeg vil stadig se nogen af dem efter men, det er ikke sikkert:(
som min bror fortalte mig, alting kommer til en ende, og det er ikke altid en daarlig ting, og jeg kan ikke sige jeg ikke er enige med hvad han siger. men jeg ved med migselv efter dette aar jeg er ikke bare en dansker, en del af mig er nu "amrikansk", jeg har en familie her som altid vil vaere min familie, og jeg vil aldrig glemme det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar