søndag den 9. maj 2010

hvad skal jeg sige??

der sker ikke saa meget...
jeg vil indroemme jeg er begyndt at glaede mig til at se mine venner, men jeg er stadig ikke klar til at forlade USA. jeg glaeder mig til sommerferien, hvor vi tager til Mall og America, fra den 10. til den 15juni det bliver helt vildt fedt. imorgen skal mig og min vaertsmor ud og shoppe med hendes faster, saa jeg for fri for skole, paent nice. jeg har gaaet og taenkt en del over, hvis jeg har faaet det meste ud af mit aar i USA og jeg er kommet frem til det har jeg, selvom der har vaeret tider, hvor jeg kunne have nydt mit aar mere, men jeg har opnaaet alt jeg ville, jeg har forbedret mit engelsk, faaet en staerker personlighed, faaet ny familie som altid vil vaere min familie, faaet fantastiske venner som for mig til at grine;p og er det ikke alt det handler om naar man er udvekslingsstudent! okay saa dagens savnede er mine to veninder Louise og Pernille, piger you are in my heart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar