lørdag den 6. februar 2010

as time goes by!
jeg sad i skolen i fredags og taenkte paa den var et halvt aar siden jeg rejste fra lille Danmark til store USA. hvilket betyder der er lidt over 4maaneder tilbage. jeg tror fra April og frem vi foeles som maaske to uger, for der sker saa meget de sidste maaneder: Track,New York, Graduation,eksmaer ogsaa er der selvfoelgelig ogsaa venner og familie.
i fredags tog Eva, Rosa og jeg til subway efter skole, vi hang ud de maerkeligste steder paa skolen, hvor du faktisk ikke maa vaere. omkring kl. 5 hentede min mom mig. saa tof vi ud og spiste paa cinders grill. idag har jeg vaeret ude og shoppe jeg fik printede en del billeder ud for mir art projekt det bliver super fedt. og i morgen er der soccer.
angaaende skolen gaar det paent godt jeg har to B's og resten er A's saa jeg klager ikke. jeg vil helst have det saadan resten af det her semester. jeg ved godt jeg ikke burde koncentrere saerlig meget paa skolen ogsaadan men jeg kan simpelthen ikke lade vaere!
dagens savn: jeg savner cafe vivaldi. ogsaa savner jeg min mors kringle.

1 kommentar:

  1. Uh ha så må vi hellere bage den, når du kommer hjem. Jeg synes ellers at huske at du bedst kunne lide brownies. Herhjemme har vi lige bagt dine kanelsnegle(far har bagt dem med Gus).

    SvarSlet