tirsdag den 16. februar 2010

idag skete det pinligste jeg nogen sinde har oplevet.saa i torsdags havde der vaeret en dreng der havde kommet og spurgt mig om jeg ville "go out" med hans ven, jeg sagde nej. jeg fortalte mine to veninder maranda og mckenzie om det i bussen i dag, midti det hele proevet maranda at stoppe mig foerst forstod jeg ikke hvorfor. men da jeg saa drengen som gerne ville gaa ud med mig sidde paa den anden side af bussen snakke med hans ven, forstod jeg hvorfor, jeg haaber virkelig ikke han hoerte det. mckenzie proevet at rede den med at sige "well that sounds like a good movie, we should go see it". way to safe it eller ikke, ej det var sku pinligt!

1 kommentar:

  1. Soes du afviser jo alle fyrene, selvom det lyder lidt tamt at han ikke selv kan spoerge :p

    Miss ya!

    SvarSlet