mandag den 1. februar 2010

idag var en MEGET skoer dag. som jeg tror jeg har fortalt er min fransk klase en ITV class hvilket betyder vores laere ikke er i rummet men paa en skaerm. saa da jeg gik ned af the hallway, stod der en dame som saa underligbekendt ud ved doeren ind til min fransk klasse. det viste sig at vaere min fransk laere altsaa face to face, kan i forstille jer hvor underligt det var, naar jeg er vandt til min laere er paa en skaerm at hun saa var der i virkeligheden.det her er selvfoelgelig ikke noget der vil blive permenent men det var sku lidt underligt! the Winter Dance kommer ogsaa snart op, mine venner og jeg ved ikke helt om vi tager til den, for der er virkelig ingen der planlaegger at komme. vi snakkede lidt om at gaa ud og spise og se en film istedet. det vil jeg paa en maade ogsaa heller.
naar ja da jeg var til orintation her i weekenden, fik vi lov til at se nogle af de udvekslingsstudenter der skal vaere i vores area naeste aar.og en af dem var fra Danmark. "perfect peter" som vores to area rep's kaldte ham og alle andre. for han er VIRKELIG CUTE og han har perfekte karaktere og hans brev var meget charmerende. mine area rep.'s fik mig overtalt til at skrive til ahm paa face book, nu maa vi se hvis jeg goer det. ellers bliver det sjovt hvis han vaelger at blive retunee opg fortaelle ham om alle de sjove ting vi sagde om ham.

1 kommentar:

  1. Hey!!
    Vildt god blog du har:-) Så fed at læse!!
    Hahah, ham Peter var jeg på kw med!! Skal også selv bo i samme område som ham, tror jeg..;-)

    Kh Ester

    SvarSlet