torsdag den 28. januar 2010

LOVE MY FRIENDS!
idag har bare vaeret en virkelig sjov dag, og jeg blev bare menet om hvor meget jeg elsker mine amrikanske venner.saa idag startede der to nye exchangestudents paa min skole. saa da jeg saa en pige som ikke virkede bekendt og virkede lidt forvirret i lunch, jeg gik over og spurgte om hun ville sidde med mig og mine venner, det sagde hun selvfoelgelig ja til. vi gjorde lidt grin med at the foigns altid sad med mine venner, og i aar er vi nu 3foign der sidder med dem. og da den nye dreng fra brazililien kom ind brugte vi det meste af lunch paa at faa ham til at sidde med og saa vi kunne faa en mere til "the foign collection" som vi kaldte det. det var vildt sjovt, og vi bliv enige om mig og min ven Josh skulle faa ham til at sidde med os imorgen, Josh er gay og han syntes han var paent hot! det er ikke min Drama ven Josh,min english buddy Josh. jeg ved ikke hvordan den nye foign pige tog vores craziness, men jeg haaber hun stadig vil sidde med os imorgen:) det saa underligt jeg tror virkelig ikke jeg kan savne at vaere i Danmark mere,Jeg elsker serioest High School!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar