mandag den 25. januar 2010

saa vil jeg tage mig tid til at skrive lidt igen.
idag det var en lidt underlig dag, paagrund af eksamer o.s.v. der forgik saadan at vi havde eksamer 1. og 2. time saa havde jeg min 4. time og der efter 3. og 6. meget underligt! jeg havde dog en virkelig sjov Art time, mig og Maranda jokede om de mest underlige ting. vi blev enig om jeg en dag skulle under en test, rejse mig op og begynde og synge, "oh.. there was a girl, her name was Maranda, she was veerrry nauthy, she always stole papers from Art, ohhh... that was the story about Maranda Zimmerman a veeeeeeery nauthy girl". for jer der hjemme giver det nok ingen mening men dang det var sjovt. jeg tror ikke jeg vil dele vores andre daarlige jokes, haha. de sidste par dage har jeg gaaet meget og taenkt over faktumet at jeg har under 5maaneder til jeg skal hjem. tanken om det goer mig virkelig nervoes og spaendt paa sammetid. jeg er nok mest spaendt paa at se mine venner og min bror Christopher.no affense resten af familien, jeg glaeder mig ogsaa til at se jer. men paa den anden side er jeg ogsaa bange for at komme hjem, jeg er nervoes for at se alle igen og skulle ind i de gamle danske rytmer igen. denne her weekend har jeg YFU orintation om det her emne, hvilket jeg paa en maade er glad for, jeg havde aldrig troet jeg ville sige det her, men jeg skal serioest laere at vende mig til tanken om at der er mindre tid til jeg rejser end jeg har vaeret her.
okay jeg har ikke haft dagens savn i virkelig lang tid, saa her kommer, wuhuhuhu DAGENS SAVN!: idag er der to personer som er med i dagens savn.
foerst min veninde Louise, jeg sad den anden dag og tjekket ud nogle videoer vi lavede denne her sommer og jeg kunne ikke lade vaere med at grine, for de er virkelig minder.
ogsaa er der min faster Jannie, jeg kan ikke rigtig komme paa nogle minder, men jeg savner at se hendes glade smil, og bare snakke med hende!

naar det er alt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar