fredag den 15. januar 2010

Sidste nyt

hey alle, jeg er ked af jeg ikke har skrevet i ALT for lang tid! detsvaerre er internettet nede i mit hjem saa jeg maa have mine foraeldre til at putte det her ind paa bloggen!
alt gaar paent godt! det sideste af min ferie gik med at shoppe med Mckenzie, haenge ud med Breanna. udover det har jeg haft pink eye, og ikke kunne bruge Make-up for 10 dage, THAT'S THE SHIT! saa startede jeg til inddoers fodbold, damn jeg stinker, men jeg vil begynde at traene mere efter skole saa jeg kan blive bedre, desuden skal jeg nok ogsaa til at snart begynde at loebe traene igen for track season er ingen gang to maaneder fra nu. saa skal jeg ogsaa have bestilt graduation stuff pretty soon, det er sku dyrt, men jeg er super spaendt paa at se my gown og cap. saa skal jeg ogsaa paa skitur med youth group, en af det opkommende weekender det bliver fedt, jeg har jo aldrig staaet ski:)
igaar var min nye area rep. paa besoeg hun virker rigtig cool, og jeg er glad for vi endelig har faaet en area rep. efter snart et halvt aar!
skole er super stressende he for tiden da vi snart har eksamer. jeg har allerede over staet min Fransk eksame jeg B+ hvilket svare til 7 eller 10 not sure, men det er jeg ihvetfald glad for, da vi kun var 3 ud af 11 i min klasse som ikke dumpede. i Drama er vi i gang med vores mundtlige eksame, hvor vi er blevet delt op i grupper og faaet den opgave at skrive et 7minutters play, min grupppe og jeg har skrevet et vildt godt stykke. saa vi skal nok faa A hvilke svare til 10 eller 12.
idag skal vi fejre Carters foedselsdag da han mom og dad ikke er hjemme paa hans foedselsdag de er paa Hawaii til den tid hvilket vil vaere paa onsdag de rejser. paa fredag skal jeg til min veninde ambers sweet 16, det bliver super!


okay det var vel en lille opdate, jeg ved ikke hvornaar jeg vil kunne skrive igen men ellers maa jeg jo have mine foraeldre til at putte det ind;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar