torsdag den 31. december 2009

large opdate!
okay saa min com. internet virker ikke, saa jeg bruger min vaertsmor, saa jeg undskylder for de underlige bogstaver og saadan.
juleaften: det var paa ingen maade som at holde jul i danmark. jeg vaagnede tideligt om morgen, hvor alle var i gang med at goere rent, omkring kl. 10 ringede min danske familie, vi snakkede forr omkring en time, hvor jeg fandt ud af jeg er begyndt at snakke jysk,i altsaa. senere lavede vi smaakager til julemanden. om aften tog vi i kirke, jeg fik sagt glaedelig jul til alle, ogsaa ellers videre, udenfor var det super gladt saa Josh blev ved med at falde, paent sjovt. efter var planen at finde et hyggeligt sted og spise aftensmad, alle steder var lukket saa vi endte medat tage paa mac d. what a christmas:) da vi kom hjem efter en lang koere tur da vi blev noedt til at koere virkelig langsomt fordi det var saa gladt, naar men saa aabnede vi en gave som var pyjamas, en familie tradition at alle faar en pyjamas juleaften hver aar, saa gik jeg i seng da vi skulle op kl. 5 naeste morgen.
juledag: jack kom ind og vaeggede mig kl. 5, og sagde det var tid til at aabne gaver, carter og jack havde vaeret vaagen siden kl. 4, helt aerligt relax! naar men jeg fandt ud af amrikaner koeber virkelig mange gaver, vores juletrae var stobbet med gaver. jeg fik fra min vaertsfamilie, scrapbook stoff, gavekort, aeropostle t-shirt, laingsburg taeppe, en bog og nogle andre smaating. omkring kl. 9 koerte vi op nord til travers. hvor vi moedte alle familie medlemmerne, jeg fik nogle gaver fra nogle forskellige mennesker, hvilket jeg ikke helt havde regnet med. saa jeg tror jeg har sagt det foer my moms onkel er bedstevenner med taylor lautners bedstefar. saa jeg saa billeder fra da de havde vaeret til primiar af new moon med taylor og hans familie, og de var blevet personligt inviteret og det hele med afterparty og saadan, gaet hvem der var groen af misundelse!(Therese).
mandag: tog josh, jordyn, jeg og nogle andre ud og bowlede, det var virkelig sjovt og super billigt vi betalte alle 2$ efter tog jeg hjem til Jordyn og sov der, vi var oppe det meste af natten og se gyser, virkelig hyggeligt, omkring kl.11 naeste dag koerte jordyn mig hjem.
onsdag: tog jeg ud og stod paa sjoejter. Rosa, Makayla og Marina kom til mit hus kl 5.44,ogsaa koerte vi ellers der ud af, vi moedtes med Rasmus,Philip, Henri, Lisa og nogle andre der saa stod vi ellers paa skoejter for lidt tid, da de lukkede koerte vi til Wendy's og koebte en masse fastfood, vi sad der til omkring halv 10 saa kom Rosas vaertsfar og hentede os, det var super hyggeligt.
i dag: ikke saa meget, vi tager ned til nogen fra kirken senere og fejre nytaar. paa loerdag tager jeg nok ud og shopper med mckenzie.
sidste ting, til alle tusind tak for alle de fine gaver i sendte mig og jeg haaber i alle kommer godt ind i det nye aar:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar