søndag den 20. december 2009

amrikansk jul

I fredags var det sidste skoledag, de sidste to timer havde vi "laingsburg live" det er ligesom talent, det var super sjovt, der var en hel masse gode, jeg kunne ikke helt forstå vi allerede havde juleferie, det utroeligt hvor stærkt tiden går når man har har det sjovt. da jeg kom hjem, sagde my mom at vi ville gå ud og få det sidste juleshopping overstået, det gjorder vi så efter mødtes vi med dad for at spise aftens mad, efter det tog mom, josh, carter, maddi og jeg ud og shoppet lidt mere, så kørte vi ellers hjem med vores lejet film. vi satte night at the museum 2 på, men langsomt gik alle i seng så vi så ikke hele filmen.
Igår rydet jeg op, ordnede vaske tøj også læste jeg ellers det meste af dagen, om aften så vi alle sammen film og spiste pop corn.
hertil morgen skulle jeg have været i kirke men jeg vågnet op da de var på vej til at køre, så istedet gik jeg ind og sov en time mere, så begyndte jeg ellers at pakke gaver ind ogsådan.
je syntes amrikansk jul er virkelig underlig i forhold til den danske, ingen julekalender, ingen adven, ingen kirke juleaften, ingen jule musik, og jule kager, what the heck? det er super underligt slet ikke som jul i danmark, det er først nu jeg ser, hvor meget vi dansker går op i jul. jeg er dog super spændt på at fejre amrikansk jul:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar