onsdag den 16. december 2009

idag sad maranda og jeg i Art og snakkede med en der hedder john, så kom Debben over, super skør dreng jeg kan ikke finde ud af hvad der er galdt med ham? så spørg han så om John vil prøve noget, jeg kunne ikke helt finde ud af hvad det var. jeg fandt så ud af det lidt efter, det var en af de ting hvor du bliver super svimmel og i nogle tilfælde besvimer. Så vi rendte rundt og jokede lidt med det "hey you wanna pass out, it would be sweet if we passed out at the same time" på en måde lidt af en inside joke, man skulle nok have været der for at se det sjove. jeg har super mange lektier for her fortiden, det stinker jeg hader det über meget. på lørdag skal jeg nok ind og se "the blind side" med Rosa, det skal nok blive sjovt, så er der kun 8dage til jul, og jeg er ingen gang spændt eller glad for det, det er forfærdeligt. jeg syntes ikke ting går alt for godt her fortiden, alting er fint når jeg er omringet af mennesker, men når jeg så er alene tager mine tanker kontrol og så bliver jeg pludselig helt trist. jeg ved godt at det sikkert er mig som er lidt vinterdeprimeret, men det virker bare som en meget lang tid at gå igennem.

1 kommentar:

  1. The Blind Side er viiiiiiildt god : D
    Og husk at skrive/ringe hvis du vil snakke.

    SvarSlet