lørdag den 5. december 2009

disney world!
fredag: tideligt om morgen, fløj jeg fra detroit til orlando florida, det tog omkring to timer, da vi ankom tog vi en bus til Disney world, kl. var omkring 11 da vi ankom, vi spiste frokkost lidt efter, også tog vi ellers en af disney busserne til magic kingdom, hvor vi delte op i grupper, Carter, Josh og jeg gik sammen, vi prøvede en hel del, og jeg så det flotte slot som også er kaldt "cinderella's castle". omkring kl. 6 tog vi busssen tilbage til hotelet hvor vi fik aftensmad.
lørdag: vi tog til epcot, hvilket er en park med alle nationaliteterne, det var pænt cool, der var ikke så meget at prøve så efter at have gået lidt rundt, og jeg fik taget mine billeder med Mickey og Minnie, tog vi tilbage til hotellet jeg tog et hurtigt bad også tog vi ellers til magic kingdom, omkring kl 7 tog vi tilbage og spiste, også ellers til market place.
søndag: tog vi til Animal Kingdom, som basicly var en park med en masse planter og dyr, vi prøvede en del sjove forlystelser, resten af dagen lå vi bare ved poolen og slappede af, nice!
mandag: kan jeg ikke huske hvad vi lavede;)
tirsdag: vi brugte det meste af dagen i Magic kingdom, da vi skulle være til mickey's christmas party om aften, det var super fedt der var en cool parade og en hel masse andet.
onsdag: tog vi til hollywood studios Josh Carter og jeg prøvede den samme rutsjebane igen og igen, det var egentlig meget sjovt, så så vi nogle ting fra disney film også videre.
torsdag: jeg måtte besøge alle parkerne igen dag jeg på mystisk vis fik slettet alle mine billeder tirsdag ups!
fredag: HJEM!
ellers sker der ikke så meget LEKTIER booooh!
når ja så bestemte jeg mig også lige for at tilføje en ny ting called "dagens savnede", bare for at være underlig;)
dagens savnede: idag er dagens savnede min bror Christopher, jeg savner at have en storebror og ikke være den ældste, også hans underlige flip, hvor han går ind på mit værelse og laver noget underligt også forsvinder igen, haha good times:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar