søndag den 13. december 2009

denne her weekend kørte vi op til travers city for at besøge familie, det var fint nok, ud over var syg hvilket jeg stadig er. vi kørte der op fredag aften, lørdag tog vi ud og christmas shopped, jeg fik købt de fleste gaver. efter det tog vi ud og købte juletræ, også kørte vi ellers hjem. desværre var min hals begyndt at gøre mere ondt så jeg kunne ikke rigtig spise noget, og idag vare det kun værre. my mom vil vist ikke lade mig tage i skole imorgen, øv bøv! okay det var korter end jeg troede! når ja så var jeg også til a broadway show idag, det var meget cool, selvom vi sad PÆNT højt oppe og det på en måde var lidt scarry haha. det ser vist også ud til at efter juleferien vi vil være to udvekslings studenter i stedet for 3 på min skole, da pigen fra brazilien skal rejse hjem på grund af hendes grates er for lave, det er pænt syret hun har har kun D's og F's, for the heck? men for at være ærlig syntes jeg ikke hun er moden nok til at være udvekslingsstudent, Jodyn og jeg snakkede om det idag, hun hænger ud med alle de forkerte mennersker, alstå dem der tager stoffer og drikker alkohol. I don't know, jeg syntes ikke alle burde være udveks. og hun er ikke dem jeg syntes skulle være!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar