søndag den 6. december 2009

okay så jeg sidder lidt og keder mig så tænkte jeg ville skrive lidt, selvom jeg har ingen ide om hvad jeg skal skrive? når ja det er snart jul, det er lidt skidern ikke at kunne se julekalender, og åbne kalender tingen, for det gør man vist ikke rigtig i USA. det er virkelig underligt for jeg er overhoved ikke i julehumør, normalt er jeg altid klar til jul og glæder, lytter til jule musik og sådan, men ikke i år jeg kan ikke finde min indre jul;) den skal nok inden den 24. håber jeg! så er der skole i morgen igen, jeg troede nu aldrig jeg ville tænke dette men jeg er faktisk spændt på at komme tilbage til skolen, og se mine venner igen! tror også jeg vil høre min mom om vi kan tage ud og shoppe lørdag altså julegaver. og der kommer post til mor og far i danmark forhåbentlig ikke fra mig dog muhaha i vil hade mig for det, men kontakt mig lige hvis i får det. også er den første sne også ankommet i laingsburg, og det er for alvor blevet koldt, omkring -12grader uden for KOLDT, min vinterjakke skal tages i brug! og det bliver selvf. kun være. Kristie og jeg snakkede om idag at vi skulle gå ud og sprøjte vand på vejene så skolebusserne ikke kan kommer frem imorgen(kristie er min skole bus buddie, og går i den samme kirke som mig) MAAAAN jeg keder mig! haha sorry for jer det tager jer tid til at læse dette, for det "a bunch of crap!" undskyld!

når til dagens savnede!:
idag er det en ting, farmors frikadeller, og nej man kan altså ikke bare lige selv lave Farmors frikadeller det tager en farmor og lave sådan nogle godt frikadeller!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar