fredag den 27. november 2009

Thanksgiving!
igår var thanksgiving, hvilket jo handler alt om at spise. jeg vågnede kl 8, hvor min mom og aunt jaine, havde lavet kanelsnegle for morgen mad, det smagte virkelig godt! efter det gik jeg ud og løb 5km. og så i bad, ordne vasketøj, også sad jeg ellers og så Macy's thanksgiving parade, ikke det sjoveste men mom ville meget gerne se det, så så Football efter hvilket var lidt mere interresant. og under de to ting spiste vi selvf. en hel masse snacks haha;) omkring kl. 1 var alt maden færdig, det bestod af turkey, beans, mashed potatoes, gravy, jelly og brød. det smagte alt sammen rigtig godt, og som sædvandelig spiste josh 10gange mere end og andre, for dessert fik vi pumkin pie og en VIRKELIG god chocolade kage, så jeg var helt fyldt op. efter begyndte jeg at bakke for disney world, det tog ikke alt for langt tid, så tog vi ellers til Meijer for at få de sidste par ting, og så var jeg ellers på hoved i seng efter! idag køre vi hjemme fra ved 3tiden til Detroit, det tager omkring to timer, så skal vi sove på et hotel, og op kl 4 imorgen for at nå vores fly. jeg kan ikke helt forstå det er nu, tiden går super stærkt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar