søndag den 1. november 2009

tror jeg er ved at komme ind i den hårde periode af mit udvekslingsophold. jeg er træt konstant! det føles lidt som om ting er begyndt at blive kedeligt og trist(vejret giver speciel effects), jeg har det endelig ikke som om jeg vil hjem jeg er bare sådan lidt trist og træt konstant. selvom der sker en masse sjove ting og jeg har en super fed tid, er jeg bare konstant lidt trist. men jeg ved at det vil gå over om en måneds tid eller to, det gør mig glad! tror ikke rigtig du kan undgå at have det sådan her. jeg bliver ind imellem også lidt ned over hvor mange af mine venner jeg ikke har kontakt med mere, jeg sad og overvejet det for nogle dage siden, det er lidt sørgeligt. selvom jeg vidste det ville ske er det ikke det fedeste. det er også underligt at tænke på hvor meget ting vil være anerledes når jeg kommer hjem, jeg kan mærke jeg har forandret mig en del, blevet stærkere og min personlighed er nok også anerledes mere amrikansk og udadvent. når det var lidt sørgeligt stoff, men blev nødt til at komme ud med det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar