tirsdag den 10. november 2009

humør svingern Therese!
det er så underligt med mig, jeg er den sygeste humør svinger her fortiden. idag har jeg været helt nede, og bare savnet mine venner så sindsyg meget! eller jeg ved endelig ikke om du kan kalde det savne, det er mere en frygt jeg har. for jeg føler mig så anerledes allerede og jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan jeg er om 7måneder når det er tid til rejse hjem. da jeg havde art sidste time, var jeg virkelig tæt på bare at sætte mig til at tude! jeg snakkede med Rosa om det hun sagde at hun altid ville være der hvis jeg vil snakke, det hjalp lidt. men jeg syntes bare det er lidt frustrende.jeg kan egentlig ikke foreklare hvordan jeg har forandret mig for det er ligesom med små ting, som pludselig bare for mig til at forstå at jeg på ingen måde er den samme Therese som jeg var da jeg forlod Danmark.
på fredag tager Rachel, Rosa og jeg til Ovent elsie for at se Football. det skal nok blive sjovt. og næste weekend tager jeg i biografen med Mckenzie, Erin, Meggan for at se New Moon. ellers sker der ikke så meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar