onsdag den 25. november 2009

drøm!
jeg ind imellem nogle meget underlige drømme, her er en af dem. jeg drømte jeg var hjemme i Danmark, og det gik op for mig jeg ikke skulle tilbage til High school, at det var forbi og mit år var ovre. jeg blev så ked af det, og græd og græd, jeg var helt sikker på jeg skulle tilbage, tiden var gået alt for stærkt og sådan. men heldigvis vågnede jeg op og fandt mig selv i mit værelse. denne her morgen lå jeg og tænkte over hvor meget jeg vil hade og skulle hjem igen, hade at skulle forlade min nye skole, mine nye venner, min nye familie. jeg kommer til at savne skole og alle de fantastiske sjove ting der sker på min skole, the dances, football games, basketball games, og vores skøre kantine. jeg kommer til at savne mine venner, Rosa, Mckenzie, Maranda, Heather, Emily, Erin, Amber, hannah o.s.v. jeg elsker alt det skøre ved dem og at jeg kan være så random sammen med dem. og selvf. min familie, jeg kommer især til at savne min lillesøster Madison, hun er den bedste selvom hun slår mig lidt for mange gange haha. jeg ved godt jeg ingen gang har været her 4måneder og der stadig er et halvt år mere, så det er lidt underligt at skrive, blev bare så ked af det over den drøm!
i aften kommer Kristine deres tidliger udvekslings student sammen med Hannah og Rosa, det bliver en lille smule akavet for hun skiftede jo familie og nu kommer hun og besøger os:s

Ingen kommentarer:

Send en kommentar