lørdag den 14. november 2009

okay så igår var rigtig sjovt, efter skole tog jeg direkte hjem med skole bussen, gjorde mig klar til at tage til Ovid-Elsie og se football med Rachel. Rosa skulle rigtig have været med os men hun havde lige været syg, så hun gad ikke rigtig. omkring kl. 6 hentede Rachel mig, også kørte vi ellers afsted, jeg syntes stadig det er underligt at se mine venner køre bil. når men da vi kom var der helt fyldt op med mennesker. vi fandt et sted at sidde selvom det var lidt svært, der sad vi til første del. så rendte vi lidt rundt, jeg fandt min veninde Lisa, snakkede lidt med hende, ellers snakkede jeg bare med Random people. jeg mødte en del exchangestudents da der er 28 exchangestudents på den skole, SYRET! da kl. var 10 kørte vi hjem af, da jeg kom hjem så jeg Mama Mia, med familien, også gik jeg ellers i seng. idag vil jeg bare gøre rent på mit værelse, vaske tøj, og SLAPPE MAX AF!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar