tirsdag den 17. november 2009

okay så vil jeg lige opdatere lidt, selvom jeg egentlig ikke ved hvad jeg skal sige, men det er faktisk når jeg har det sådan her jeg får mest sagt, ironisk! nej men jeg kan huske sidste år hvor meget jeg elskede at læse Nanna's blog hvor hun fortalte om sit år i usa, selvom jeg ikke kendte hende var det totalt fedt at læse om det, så jeg vil gerne skrive til alle jer der gerne vil læse om mit år!
først lidt plusser og minuser ved USA og være udvekslings student generelt!

plusser:
  • skole sport! jeg har aldrig været sporty, jeg har altid hadet at løbe og generelt gøre noget sporty. men nu er det bare højdepunkterne på ugen når jeg tager ud og løber tirsdag og onsdag, for jeg kan faktisk løbe 3-5km. uden at gå død!
  • der er en hel masse cool mennesker herover, der er så mange forskellige mennesker og alle mødes på kryds og på tværs.
  • alting er cheap!
  • dances, all the time, hvor folk kan faktisk have det sjovt uden at være drunk.
  • fede skole fag, som yearbook, art, drama, tv klasse, computer klasse...

og nu til minuser!

  • forfærdelig hjemmeve, og savn på mine danske venner.
  • amrikanske drenge stinker, ad bad siger jeg bare, jeg er nået frem til vi har 5lækre drenge på mine skole!
  • der er alt for langt til alt ting!
  • det er så koldt og mørkt, det giver mig seriøse frustationer.
  • jeg vil komme til et punkt hvor jeg skal hjem;p

okay så her lidt news. idag meldte jeg mig til indoor soccer, som starter i januar, det er basicly forberelse til soccer season. det glæder jeg mig super meget til! så er der kun to dage til primiaren af new moon, hallo glædelse! jeg skal ind og se den med Mckenzie, Rosa, Erin og Rachel, efter skole også ud og spise nice! og der er kun 5 skoledage tilbage også thanksgiving break, which means DISNEY WORLD, that's the shit!
okay også til det triste, Michigan er en lorte stinker stat at komme til, det er ALT for koldt! esh! og det hjælper jo heller ikke at det er mørkt inden kl. 5! alting går endelig godt nok når jeg er i skole og sammen med familien, men når det er hen på aften, savner jeg bare mine venner såååå meget! okay og det var det for idag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar