mandag den 9. november 2009

okay så igår aftes kom jeg hjem fra min weekend i Chicago, det var super sjovt som altid. vi gik en hel masse og så de fleste ting, jeg kunne genkende en del. så shoppede vi også en del. var til en Wedding show, hvor du basicly er til et bryllup, og jeg mener det du er som en gæst til bryllupet, det var virkelig sjovt. udover det har jeg nok fået omkring 4timers søvn de sidste to nætter, da mig og pigerne lå og snakkede hele natten, også skulle op kl. 7. jeg elsker Chícago, jeg ville ønske jeg kunne gå på college efter gym. i Chicago eller en anden storby. idag har jeg ikke lavet særlig meget da jeg er super træt. imorgen starter skole igen, ejsh! Jeg kan rigtig godt lide skole men jeg er bare så træt her fortiden, jeg sove konstant!
jeg syntes der er en del af de exchangestudents venner jeg har, der har problemer med familie, jeg syntes det er vildt nedern, og det er vel også nu man begynder at se hvis man ikke kan passe ind i sin familie. jeg syntes min familie passer godt på mig, selvfølgelig bliver jeg sure på dem, men det er jo det samme med min danske familie. jeg syntes det eneste problem jeg egentlig har haft er, at jeg ikke følte jeg kunne leve op til det år de havde med den tyske udveklingsstudent de havde. men det bliver efterhånden bedre, jo længere du kommer ind i forløbet.
så fandt jeg også ud vi for datoer for hvornår vi rejser hjem i jannuar, TIDELIGT! jeg fik advide at, hvis du havde ankomet i starten af august ville du nok få en dato omkring 12-13 juni. min skole slutter den 9. juni så der er bare alt for lidt tid med min værtsfamilie inden jeg rejser hjem. jeg tror jeg vil snakke med min værtsfamilie om at få forlænget mit ophold, så jeg ikke skal jeg rejse 3 eller 4 dage efter skole slutter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar