søndag den 1. november 2009

ih altså jeg bliver nødt til at huske på at opdatere min blog nået mere. der er bare ikke sket så meget her fortiden, jeg har været syg siden sidste søndag, jeg har haft en pæn slem influenza som nu heldigvis er væk men det tog sin tid. fredag var dagen jeg kom i skole igen, hvor jeg fik tons af lektier som jeg skal have lavet inden imorgen buh... så var der ellers footballgame og halloween dance, jeg havde egentlig planer om at komme til begge, men jegg var så træt at jeg valgte at blive hjemme. lørdag skulle jeg tideligt op og til cross country meet, det var isende koldt. ellers hyggede vi os meget godt som vi altid gør. da jeg kom hjem startede jeg på mine lektier, efter det så jeg lidt TV og gik så i seng. I dag har jeg lavet lektier og været træt! haha ej ellers har jeg bare mere lektier og lave også vil jeg nok løbe en tur senere. næste weekend tager jeg til Chicago igen, men med YFU denne gang HYGGE! så er der ellers under en måned til jeg skal til disney world, which will be awesome!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar