lørdag den 23. januar 2010

ih altsaa jeg faar aldrig skrevet herinde mere!
okay saa eksamer starter paa mandag med mine to vaerste fag engelsk og history. saa det meste af denne weekend vil jeg nok bruge paa at goere mig klar til dem.udover det skal jeg til foedselsdag og spille fodbold kamp.jeg syntes skole er vildt stressende paa grund af alle de irriternde eksamer.jeg glaeder mig dog til at starte paa en frisk det nye semester. jeg har tog nye fag speech i stedet for drama,og advanced art. det er lidt soergeligt at jeg ikke skal bruge min 5. time sammen med de mennesker fra min drama klasse. men en af mine venner josh er stadig i klassen ogsaa tror jeg vist nok ogsaa Jordyn er i den klasse. advanced art bliver super fedt for saa kan du lave hvad du vil, min veninde Maranda og jeg har store planer for hvad vi skal have lavet.
her er to lidt sjove historier.
da jeg havde Art i torsdags havde Rosa min veninde af en eller anden underlig grund skiftet Ipod med sin kaereste colin, saa jeg sad og kiggede over sangene desvaerre saa min Art laere det og da vi ikke kan have vores Ipods eller mp3'er i klassen mere tog han den. Alex proeve at hjaelpe mig, men desvaerre virkede det ikke. saa havde vi en afstemning i klassen om jeg skulle have lov til at beholde den. naesten alle stemte ja. men den blev stadig taget ih alstaa, heldigvis blev colin ikke sur.
den anden er fra fransk. efter som jeg er den eneste pige i min fransk klasse, er meget af opmaerksomheden paa mig(kan vaere meget irreterende). vi sad og snakkede om jeg havde en kaerste hvilket jeg ikke har. og out of no where begynder de og snakke om hvad de ville goere hvis det var en dreng som saarede mig. jeg maatte saa lige mene dem omjeg har en store bror som nok skal vaere der formig. men de blev ved og ved, lille smule sjovt.
jeg har ogsaa gaaet og taenkt lidt over disse dage, hvordan det bliver at komme hjem. jeg kan huske den foerste tid, taenkte jeg at det ville blive sjovt og jeg skulle bare vaere sammen med mine venner igen og det ville blive fedt fordi vi ikke havde set hinanden i virkelig langtid. men nu er jeg faktisk paent bange for at komme hjem ikke kun fordi jeg ikke kan snakke dansk mere, men jeg ved ikke hvordan det bliver at skulle forholde sig til at se mine venner igen og at vi bor i det samme land igen og ikke flere tusind km. fra hindanen. jeg er sku lidt bange!

naar vil stoppe for nu haaber i alle har det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar