fredag den 12. marts 2010

Damien er vaek.
okay saa noget virkelig underligt er sket her nogle dage siden, min brors ven Damien, forlod hans hus med hans mor tirsdag aften, hans mor kom hjem alene, og hun vil ikke fortaelle nogen hvor han er. det skal lige siges at hans mor er skoer, hun giver ham stuerest for de underligste ting, hun laaser ham ude af huset, saa han maa komme ned til min familie og jeg og vaere. det er hans adoptiv mor, og det eneste grund hun har ham er fordi hun faar penge for det. jeg er serioest bange for hvad der er sket med ham, for hvor end han er jeg er ikke sikker paa det er en god ting, for der er noget helt gjaldt med hans mor!

1 kommentar:

  1. Jeg vil ikke male fanden på væggen, men hvis han er væk kan hans mor have hyret et transportfirma med lænker, tåregas etc. til at hente ham til genopdragelse så hun kan få den Stepford søn hun ønsker sig.

    Jeg arbejder som frivilligt for et internationalt netværk imod genopdragelses-rejser og programmer.

    Læs artiklen: WANT YOUR KID TO DISAPPEAR?

    SvarSlet