tirsdag den 2. marts 2010

okay her er saa til tanker om alt!
saa der er en maaned til jeg skal til new york og DC hallo, jeg er saa spaendt! jeg skal shoppe igennem, og opleve en MASSE ting, udover det er en af mine virkelig gode veninder ogsaa paa den tur, saa det kan kun blive godt. Track traening starter naeste uge,jeg glaeder mig saa meget, mig Rosa loeber saa vi kan kommer i form, idag loeb vi til den lokale farmacy koebte ben & jerry icecream spiste det og derefter loeb tilbage igen, efter det hang vi bare ud. je regner med denne her weekend at jeg tager hen til min veninde Ellie og haenger ud, hun er lidt som en lillesoester til mig. saa har min familie og jeg ogsaa snakket om at tage til Tenessee ugen efter skole slutter som en goodbye trip, oh my gosh LOOOOOVE THEM!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar