lørdag den 6. marts 2010

okay her er mit blog inlaeg saa.
jeg er ked jeg ikke skriver saa meget herinde som jeg pleget, og jeg har egentlig lidt daarligt samvigtighed. idag er det 7maaneder siden jeg ankom til USA, saa maaske skulle jeg skrive lidt om hvad jeg godt kan lide ved usa og hvad jeg ikke kan lide. jeg kan rigtig godt lide at amrikaner altid er super lette at snakke med, og de er naesten altid glade. det kommer altid hen til dig "Therese I love your clothes","you're so adorable" og saadan noget, hvor dansker ville aldrig sige ting som det.saa kan jeg selvfoelgelig ogsaa godt lide deres ekstremt billige priser! jeg elsker at der er saa meget sport herover, det er super fedt, for det giver dig mulighed for at moede en masse nye venner, og samtidig laere forskellige sports. jeg elsker Wolf news, det er hvor der er en TV udsenelse me opdateringer om alt muligt, det er paa i 5. time de sidste 10min. jeg kan ogsaa godt lide at du kan vaelge dine egne fag, ikke lige som Danmark, hvor der er bestemte fag for hver aar. jeg kunne sige en masse flere ting, men det ville tage forever.
jeg kan ikke saa godt lide, fastfoot, ogsaa kan jeg heller ikke lide powerschool, et system hvor foraeldrene konstant tjekker dine karaktere. ikke saa meget andet:)
ting jeg savner. jeg savner min storebror, jeg savner at han er der til at give mig raad ogsaadan. saa savner jeg ogsaa mine rigtige gode veninder: louise, pernille, ida, noor. jeg syntes det kan vaere svaert nogle gange svaert ikke at have naere venner som dem, jeg glaeder mig til at se dem igen!
jeg kommer nok mest til at savne min familie herover, mine venner, det bliver underligt at leve uden alle det ting om 3maandeder, jeg begynder tit at graede over det. min mom og dad herover sagde at jeg ville blive noedt til at sende dem videoer med mig, for maddi ville blive helt knust naar jeg er vaek. arh jeg for bare lyst til at graede nu, ih altsaa!

1 kommentar:

  1. Dejligt du skriver herinde soes. Tre maaneder er stadig lang tid og taenk paa at solen kommer igen snart, og saa skal du ogsaa til NY, heldige asen :) ! Nej du har stadig meget at se frem til og mon ikke du kommer til Lainsburg i fremtiden. Ellers kan du jo altid invitere folk til DK, i hvert fald gerne de pæne af dine veninder ;) !

    Vi ses, elsker dig.

    P.S. fede solbriller :p !

    SvarSlet