søndag den 6. juni 2010

Graduation

Idag graduated jeg fra Laingsburg high school.saa jeg taenkte jeg ville skrive lidt om det. igaar kom Rosa hjem til mig, og vi fandt ellers ud af hvad vi skulle have paa for graduation, da hun var min rose carrier.soendag morgen vaagnede vi omkring kl 6:30 da der var kirke. mig og Rosa brugte det meste af tiden paa at putte makeup paa, og alt saadan noget. da vi kom hjem fra kirke, skyndte vi os op til skolen. hvor jeg fik min cap and gown paa, alle seinors moedtes ogsaa gik vi ellers ind i gymnastik salen. selve sermonien var paent cool, og jeg fik mit diploma, kastede min hat op i luften. det vaerste var saa da jeg sagde farvel alle og fik billeder taget, jeg havde ikke graedt, foer jeg snakkede med min ven josh, jeg begyndte at graede jeg kunne slet ikke forholde mig til noget som helst. saa jeg tror paa onsdag hvor det er sidste skole dag at jeg kommer til at stor tude, tanken om at skulle sige farvel til alle de her fantastiske mennesker jeg har moedt i skole, for mig til at graede nu. Oh god hvorfor er det saa svaert at sige farvel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar