fredag den 11. juni 2010

Mall of america

okay saa igaar ankom vi til mall of america(det stoerste mall i USA). saa da vi ankom til vores awesome hotel, gik mig og jack lidt rundt, jeg var dog rigtig traet og vi endte op med at gaa tilbage til vores hotel vaerelse. det skal lige siges at jeg havde vaeret til et bonfire hos en af mine veninder dagen foer og kom ikke hjem foer ved 1tiden ogsaa skulle jeg ellers op kl 6 den naeste morgen saa jeg var paent doed da vi ankom til Minnesota. any way saa noget virkelig dumt og underligt skete. min mom's mobil ringede og det viste sig saa at vaere vores nabo som tager sig af hundene mens vi er vaek, hun fortalte is at Damien( min bror josh's bedste ven) havde brudt ind i vores hus, og vores nabo havde saa fundet ham det. jeg kan godt sige dig min mom blev sur det samme galdte for resten af familien. mim mom ringede saa til Damiens mor og fortale hende hvad der var sket. okay jeg tror jeg har sagt foer at Damien er lidt lige som en bror for mig, han kommer altid over til vores hus, og jeg har haft en masse sjov med ham, han er serioest lige som en del af fam. saa jeg blev virkelig vred, men nok mest skuffet. for vi har gjort saa meget for den dreng, det er helt vildt, og hvad for vi saa tilbage? anyway saa idag skal han i retten, og skal nok til boernefaengsel. det goer mig rigtig sur, og jeg er glad for jeg aldrig vil se ham igen, hvis jeg goer vil jeg nok flippe helt ud. jeg proever bare at lade vaere med at taenke paa det for jeg er paa ferie og det skal ikke oedelaegge det. jeg ved Josh har det svaert begrund af det og han allerede en daarlig, han dumpede sin fysik eksame, hans kaerste slog op med ham, og nu dte med hans bedste ven....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar