tirsdag den 22. juni 2010

sidste dag i USA

det alt sammen kommer ned til den sidste dag i USA! de sidste 3dage har jeg ikke lavet andet end sige farvel, det har vaeret super haardt, og jeg har graedt en del. i Mandags sagde jeg farvel til Mckenzie, en af min bedste venner herover, og hun gav det er virkelig soede kort, det var virkelig underligt. Tirdag sagde jeg farvel til Rosa min bedste foreign friend, hun rejste hjem idag! det var virkelig virkelig haardt, og til sidst vinkede jeg bare farvel for jeg kunne ikke sige naaet begrund af mine taarer, men jeg har lovet at jeg kommer og besoeger hende denne her sommer! hun gav mig ogsaa et billede hvor hun havde skrevet naaet bagsiden det fik mig til at graede. og Idag da jeg kom hjem fra en resturant inden jeg skulle til Jacksons baseball game fandt jeg et brev fra en af mine andre bedste veninder herover Maranda, det var saaa freaking cute, og jeg graed naesten igen, saa da jeg var til Jacksons game, gik jeg hen til hendes hus for det er naesten lige ved siden af, saa jeg fik ogsaa sagt farvel til hende. sad, sad, sad! og imorgen hvor jeg skal sige farvel til min familie omg det bliver helt forfaerdeligt, men jeg taenker posetivt, jeg mener mig selv om at jeg kommer tilbage naeste aar, og et aar vil gaa staerkt! jeg tror ikke det her vil vaere mit sidste blig inlaeg jeg vil nok skrive en uge efter jeg kommer hjem, og sige hvordan det er at vaeret hjemme, ogsaa tror jeg ellers jeg vil slutte der:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar