lørdag den 19. juni 2010

Hvor har jeg vaeret i USA i loebet af dette aar?

jeg har vaeret saa heldig at have en familie som har taget mig til en hel masse steder, saa jeg taenkte jeg ville gaa over hvor jeg har rejst rundt i loebet af aaret:)
1# jeg var paa camping trip med min familie i begyndelsen af aaret, paa mackinaw island, hvilket var en masse sjov, og jeg moedte familie og saadan.
2# saa var jeg i Chicago med min vaertsmor, og efter det ogsaa med YFU, jeg elsker chicago saa det er bare fedt!
3# disney world florida super fedt, og jeg har faktisk lyst til at tage afsted igen lige nu, jeg var der 6dage!
4# DC, NYC, Pensivania jeg var der med usa en af de bedste ferier jeg har vaeret paa!
5# Mall of America Minnesota, alle pigers droem helt sikkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar