fredag den 25. juni 2010

sidste blog inlæg

så er jeg tilbage i Danmark, og jeg ved ikke helt, hvordan jeg har det med det... da jeg saa min familie og mine veninder, det var helt underligt, alle lignede udover min yngre bror og søster, det er helt sikkert noget man skal vende sig til.jeg havde vaeret lidt nervoes med at se mine veninder igen, se om de havde forandret sig, men de overaskende lige som de var da jeg rejste. jeg ved jeg skulle være glad for at være hjemme. men jeg har sådan en underlig følelse af at jeg skal snart tilbage til USA, jeg pakkede ud og sådan, men det føltes bare ikke rigtig, jeg har det lidt som om jeg skal tilbage om nogle uger, og så tænker jeg, at det kan være, at der kan går over et år før jeg kommer hjem! jeg tror alt i alt det er ikke slemt at være hjemme, men jeg skal helt sikkert vende mig til tanken. så vil jeg gerne sige tak til alle jer som valgte at læse min blog, jeg har haft en masse sjov med at skrive paa den. på en måde var det lidt lige som en dagbog for mig, så tusind tak for at læse den det betyder meget for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar