lørdag den 19. juni 2010

hvad er der sket siden sidst???

de sidste par dage har jeg vaeret sammen med Breanna min kusine her over, vi havde en masse sjov, og gik nok lidt for sent i seng de fleste dage. jeg kommer til at savne breanna en hel del, vi laver altid de skoereste ting! saa har jeg ogsaa proevet neaboarding det var faktisk paent sjovt, selvom det var lidt svaert! jeg er naesten faerdig med at pakke, jeg skal bare lige have pakket make-up, og saadan ned, det tog mig nogle dage, saa jeg skal ogsaa have vejet dem, jeg haaber ikke de vejer over 23kg, ville vaere en bummer, men for at vaere aerlig er mine kufferter saa fyldt at de kunne gaa i stykker! naa ja og de sidste par dage er jeg blevet virkelig, virkelig, virkelig traet af spoergssmaalet "er du klar til at tage hjem?" jeg har lidt lyst til at sige, "nej hvad tror du selv, ligner jeg at jeg har lyst til at tage hjem?" det var lidt sjovt jeg snakket med en af mine gamle klasse kammarater, som var udvekslings student, og kom hjem for en uge siden tror jeg, han syntes det er dejligt at vaere hjemme, jeg forstaa ikke helt hvorfor? selvfoelgelig bliver det godt at se alle igen, men jeg tror ikke jeg vil syntes det er fedt at vaere hjemme igen, for du ved aldrig hvornaar du kan komme tilbage til USA!imorgen skal jeg vaere sammen med Rosa, og saa ogsaa sige farvel til jordyn, gosh hard times. paa mandag ved jeg ikke helt hvad jeg skal lave, og paa tirsdag, skal jeg bare vaere sammen med familien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar