torsdag den 8. oktober 2009

Amrikanske Therese!
Jeg vidste godt før jeg kom herover, at mit engelsk var meget flydende i forhold til andre elever. Men for at være helt ærlig havde jeg troet det var tydeligt for amrikanere at høre jeg ikke var amrikaner. Men INGEN herover forstår jeg er udveklingsstudent, i min drama klasse idag, skulle vi lave individul performence, og min drama teacher forslår så at jeg skal være udveks. fra U.S. der kom til Danmark, fordi det ville være lidt modsætning agtigt. måske 3/4 del af min klasse blev helt chockeret, og var helt op og køre. "but you look so amrican", "and your english is sooo good", "wauw is she really not amrican?". det er på en måde super fedt og få den slags ros, men jeg vil nok ikke få den helt samme oplevelse som andre Udvekslingsstudenter, men det syntes jeg endelig er pænt awesome!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar