fredag den 9. oktober 2009

I aften er der football game og Dance, jeg fik endelig overtalt Makensi til at tage med mig, hun gad vist ikke rigtigt på grund af været i Laingsburg lige fortiden er pænt shitty, men hun valgte at tage med, så skulle jeg også bare lige have hende overtalt til at gå til the dance, jeg fik hende overtalt efter 3. time. så det skal nok blive hygge, jeg planlægger at tage tæpper med, which should help. Jeg er spændt på the Dance, det skal nok blive sjovt selvom jeg tør væde med alle ligner shit! Når ja det var også super sjovt idag i Art skulle vi tegne majskorn, og desværre var der en masse lus i majskornene, men, men, men. Maranda og jeg havde en masse sjov med at tegne cirkler rundt om dem, så de troede de var spærrede inde, hihi funny. så fik jeg også en mail fra min mor og far i Danmark, de er i New York nu, det føles helt sært at være i det samme land nu, men på den posetive side jeg får en pakke i løbet af de næste par uger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar