søndag den 18. oktober 2009

















Igår at kom jeg hjem fra Chicago, det var en super tur!

fredag morgen omkring kl. 7, kørte mom, carter og jeg til Chicago, tiden gik pænt hurtigt da jeg er startet på en ny helt fantastisk serie den første bog hedder "City of Bones". når kl. var omkring 11 i Chicago da vi ankom, vi skole bo på the Hilton which was just downtown. som i kan se på billederne var vejret ikke det bedste men vi var alle spændte til at komme ud og udfoske Chicago. det første vi gjorder var at se Sears Tower which is den højeste bygning i USA tror jeg nok, det var vildt fedt og super smukt, mom kunne ikke så godt lide det da hun er højteskræk. da vi kom ned fik vi pizza, som var totally weird de lagde det helt omvent først ost så kød også sauce??? underligt! efter shoppede vi lidt rundt, jeg fandt en super smuk kjole jeg nok vil bruge for the Winter Dance. så tog vi på Hard Rock Cafe, hvor der pludselig kom en tjener op til os og spurgte om vi var fra laingsburg, og vi svarede så ja og spurgte hvor hun vidste det fra. hun sagde så hun selv var fra laingsburg og havde set min wolfpack t-shirt. efter begyndte vi at gå hjem af vi havde omkring 2miles, Carter beklagede sig hele vejen hjem, jeg havde ikke det store problem med det jeg er begyndt at vænne mig til syren i mine ben, af at løbe. da vi kom tilbage faldt jeg i søvn efter en time. vi skulle tideligt op næste morgen og til audition, det tog os omkring en time at finde parkering, så stod vi ellers i kø for at gætte in i 3timer, da vi kom vi gik vi igennem en helt masse ting, omkring kl 18 blev mom kaldt ind sammen med 10andre, jeg sad og snakkede med en dreng der var in college, det vart meget sjovt han var også fra michigan. omkring kl. 19-20, kørte vi hjem af, jeg faldt i søvn med det samme og sov hele vejen hjem, så det var en pæn nice weekend!

2 kommentarer:

  1. Hej Therese(:
    Læste lige din blog, hyggeligt at se man ikke er den eneste der kludre helt i dansk!
    xoxo Mette

    SvarSlet
  2. ja jeg er efterhånden blevet en ægte sprogspasser, jeg glemmer danske ord kostant, kan stadig ikke huske hvordan man siger memory;)

    SvarSlet