mandag den 5. oktober 2009

SAVNER DANSKE DRENGE!
haha overskriften lyder lidt syret men er true. Jeg elsker at være udvekslings stundent og kan rigtig godt lide min amrikanske venner. men DAMN hvor jeg savner danske drenge, amrikanske drenge er meget barnelige! og klær sig ikke særlig pænt, det fleste går bare i joggin tøj. Jeg savner at se drenge med stil og ikke være totalt weird. Det er enelig lidt sjovt men på en måde også irreterende. Det er også sådan lidt latterligt, hvis en dreng kan lide en pige herover bliver de helt fnidrede og og tør ikke snakke med dem, DAH!!! Jeg har kun nogle få drenge venner herover som ikke er fnidrede. en af dem er Josh(ikke min bror), men han er sku også lidt gay, Amber og jeg lovede vi ville tage ud og shoppe med ham for han har brug for en vinterjakke;-) det er super sjovt at snakke med ham, for han gider at snakke tøse stof med mig. Men stadig jeg JEG SAVNER DANSKE DRENGE!;-) ellers har jeg det super, ser frem til weekend, der er footballgame, dance, fredag, og så regner jeg med at Rosa og jeg sover sammen eller sådan. Lørdag YFU bondfire, excited! og søndag vi har youth group "party".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar