tirsdag den 6. oktober 2009

FUNNY NOTES:
mine venner og jeg har fundet nogle pænt sjove notes de sidste par uger. Heather og Emily fandt et i deres klasse, det var en dreng der havde skrevet til en pige om hvor dejlig han syntes hun var O.S.V. vil ikke gå i detaljer for det var pænt nasty!
how ever Rosa fandt så også et idag, det var om Derek en af drengene fra Art, der var en eller anden Freshmen som var helt opsat med ham, hun var helt ude af den fordi han ikke havde spurgt hende om hun ville danse med ham bla bla. Syntes det er fantastisk sjovt!

PILLER FOR KONSENTRATION:
min bror Josh har en del problemer med at fukusere på skolen og lektier, skal det lige siges. Idag da vi så sad og spiste aftensmad beklagede Josh sig over hovedpine og kvalme, jeg spørg om han er syg, for jeg har havde haft præcis den samme følelse hele dagen. han siger så at det er de piller han tager for kocentration, han var helt seriøs, og jeg var bare flad af grin. så dad måtte foreklare mig man faktisk har piller for det herover. Amrikaner er skøre;-)

P.S. til nørderne hvis i syntes jeg er underlig for at spise helt æblet, kan i godt tro om, min veninde Heather gør præcis det samme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar