mandag den 5. oktober 2009

Ved godt jeg har skrevet for under to timer siden, ville bare lige sige det her. I skole idag var der en hel masse freshmens der kommer over til mig idag og sagde "isn't Josh your host brother, yea he think's you totally hot, and he really likes you". jeg grinede bare over det og sagde "yea right, he is brother I know he wouldn't say stoff like that". Også tænkte jeg egentlig ikke mere over det, for jeg syntes det var pænt latterligt. da vi så sad og snakkede for noget tid siden, siger Josh så. "oh yea, don't listen to what some of the freshmens are saying, it is really not true!" Han lød virkelig som om han var bare en lille smule påvirket over det. og nu hvor jeg tænker over det syntes jeg egentlig og det er et pænt irriterende rygte, jeg er bare sur over folk ville rende rundt og sige sådan noget pis. Men det overrasker mig egentlig ikke, amrikaner er pænt fantasktiske til at sprede rygter, om de mest irriterende TING!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar