lørdag den 24. oktober 2009

Okay her er så en lille opdatering!

Last cross meat!
i onsdags var sidste cross country løb, vi skulle løbe på bath high schools grund, det var rigtig bakket hvilket er det væreste at løbe på, jeg var i forvejen halv syg med hoved pine, også fik jeg også kvalme af at løbe, så det var helt sikkert ikke sjovt. Men jeg gennemførte det med en tid på 28min 50sek. eller sådan noget, det sidste stykke var jeg helt død, jeg kunne have lagt mig ned og krampede ind. det gjorder jeg dog ikke, jeg kunne ikke skuffe Coach Bailor, så jeg begyndte at sprinte så jeg kune overhælde nogle af dem der var foran mig, jeg var vildt svimlen da jeg nået finish line og måtte have Rosa og Nadia til at støtte mig. Jeg tror ikke jeg har pressede mig selv som jeg gjorder den dag. det var vildt sørgeligt at det var det sidste løb, jeg træner dog stadig.
Idag har jeg bare gjort rendt ordnet vaske tøj, resten af dagen tror jeg bare jeg vil tulle lidt rundt, lave ingen ting for jeg er super træt, mom, carter, josh og jeg så film til 2 igår aftes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar