lørdag den 3. oktober 2009

Religion and goverment
jeg har lagt mærke til nogle ting herover. folk her har en meget stærk tro, f.eks. min veninde Hannah som er super sjov, læser i biblen hver aften. Chelsey havde sagt til sin kæreste han blev nødt til at starte læse biblen og lytte til christian music, for hvordan skulle han ellers vide hvordan man er faithful? og folk kan finde på at sige "well have you praid about it?" det er lidt sjovt men også lidt svært at relatere til???
så er der også goverment, folk her i Laingburg, kan IKKE lide Obarma! også kommer jeg her og er totalt stor fan af Obarma, og syntes helt sikkert han er den rette til at få USA ud af alle deres kriser. det er bare en lille smule hårdt at shut up, når min værtsfamilie snakker om Obarma, når jeg mest af alt bare har lyst til at sige "jamen tror i selv Macain kunne have gjort det bedre?"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar