torsdag den 1. oktober 2009

Første hjemve?
I går aftes havde jeg min føste virkelig hjemve, jeg lå i min seng og græd da jeg var færdig med lektier. det var underligt for jeg havde egentlig ikke nogen grund til at være ked af det, alt gik fuldkommen fint, jeg havde er stadig super glad for mine venner, som er virkelig søde og sjove. jeg kan rigtig godt lide min familie og føler mig hjemme. men jeg var bare helt nede, og savnede bare at kunne hænge ud med mine venner, ikke have store problemer med skolen, og alt det. så jeg græd det meste af aften og sov ikke specielt godt, jeg havde drømme om mine venner og familie i Danmark, så da jeg vågnede om morgen fælede jeg lige nogle tårer. da jeg kom op på skolen begyndte jeg langsomt at komme i bedre humør, jeg snakkede med Rosa om det. ellers havde jeg det bare sjovt med mine venner. Jeg håber ikke jeg får hjemve forløbig, syntes i går aftes var slemt, jeg havde virkelig bare lyst til at ligge i min seng og tude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar