mandag den 28. september 2009

weekendtrip to Chicago?
som jeg tidligere har fortalt synger min mom virkelig godt, og hendes store drøm var at gå til audition med amrican idol, men hun er for gammel til det. så overvejer kraftigt at gå til audition med Amrica got talent, så vi skal muligvis til Chicago om 2ugers tid. Jeg håber virkelig hun gør det men er ikke sikker på hun tør. når ja mor og far hvis i læser dette skal i nok ikke skrive til hende og sige det, hun er ikke en big fan of people knowing. når men min skole dag var lidt af et helvede, eller det var mere efter skole, da der var practice. her i laingsburg regnede og blæste det som sinsygt, men practice var selvf. ikke aflyst. så vi løb rundt i regn og blæst jeg blev mere og mere sur på coach Bailer, efter noget tid blev vi heldigvis sendt ind. jeg var driv våd, og træt. så det hjalp ikke lige frem at jeg havde tons vis af lektier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar