lørdag den 26. september 2009


Emely med Marinas Littlebrother.

Heather og Emely

Makensi, Marina og jeg.


Marina og jeg.



HOMECOMING GAME!

Igår var der homecoming game, som hele skoledagen selvfølgelig var påvirket af. da jeg kom i skole stod homecoming king og queen deltagerne og delte pandekager, cookies, is, cacao o.s.v. ud for at få folk til at stemme på dem. senere på var der så lege i gymnastiksalen, hvor hver overgang dystede mod hinanden. Om aftnen kørte hele min familie op til skolen for at se kampen, jeg snakkede med lidt forskellige mennesker indtil jeg fandt mine venner, som jeg skulle mødes med. Vi havde det super sjovt, og kampen resultat kom pænt godt ud 39-0 til vores hold. homcomingking og queen blev ikke helt som jeg syntes det skulle blive, det var Carli og Chris der vandt, jeg havde stemt på Carli og Dakota. ved halv 11tiden da kampen var slut, kørte vi hjem. ved 5tiden kommer Ashley og henter mig, hvorefter hende jeg og nogel af mine andre venner tager ud og spiser inden vi tager til The Homecomingdance. det bliver virkelig sjovt, så idag skal jeg bare nusse rundt og gøre alt klar, hvis vi tager indtil Lansing senere kan det være jeg får lavet mit hår, ellers er det op til mig;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar