torsdag den 10. september 2009

første skoledag!
det starter ud med skolebussen kom og hentede os kvart over 7. Jeg sad og snakkede med Kristie det meste af vejen. da vi kom til skolen skulle vi først alle mødes in the gym. da jeg kom havde næsten alle sat sig på deres pladser, jeg fandt nogle at sidde med, pinligt som det var, blev alle exchangestudent bedt om at rejse sig op, så nu ved hele skole hvem jeg er. efter gym blev vi fordelt ud på skolen i hvad grade du er i, så jeg gik med seinor'erne, af en eller anden grund fik jeg pladseret mig selv sammen med nogle snopper, de var virkelig flinke overfor mig, men jeg kunne godt mærke, at det ikke var sådan med alle. efter det gik jeg til min første time, us. history, som jeg med det samme kunne se jeg ikke skulle have, det var alt for nemt! efter det var det french, det var noget af det mærkligste jeg har været med til, med det bliver nok bedre. så var det english lit. hvor jeg straks kunne mærke at den klasse ikke var ment for mig, alt for svær! så efter 3. time var det tid til lunch, jeg fik købt mig noget mad, hvorefter jeg mødte kaye og snakkede lidt med hende, hun sad allerede med alle hendes venner, planen var egentlig også jeg ville have siddet med dem, men nogle piger spurgter mig om jeg ville sidde med dem, så det gjorde jeg. det var også rigtig hyggeligt, de var søde til at snakke med mig. efter lunch smuttede jeg indtil rektor og fik lavet mit skema om, så jeg har woldhistory og english 2 i stedet for. jeg kom så lidt senere til min goverment class, det var en rigtig fed lære vi havde, så jeg tror det bliver fedt! så var det ellers drama, hvor vi snakkede lidt om musicalen og sådan. også art, hvor jeg mødte den tyskeudvekslingsstudent, hun var rigtig sød, vi snakkede en del. også var den skoledag ellers forbi! jeg syntes det var en rigtig hård dag, men også en cool dag, regner med det vil blive lettere i løbet af nogle uger!

1 kommentar:

  1. lyder fint Dikke. Jeg er sikker på du nok skal klare det:) hilsen mom in Denmark

    SvarSlet