søndag den 27. september 2009


Macy og jeg.

tøserne.

Rosa og jeg

nadia og mig

Melanie og jeg
Kaye, mig og Emma
Emma og mig
Ashley, mig, Sara

HOMECOMING DANCE!
Når lidt om min homecoming dance. Ashley hentede mig kl. 5, hvorefter hende, Sara, Tvillingerne, og jeg kørte til en resturant, hvor vi mødtes med Emma og Damien. efter at have fået noget at spise og fået snakket lidt, var det tid til at køre til The dance, da vi kom var der ikke specielt mange mennesker, men efter en halvtimes tid var de fleste der, jeg rente bare rundt og dansede med en hel masse mennesker, efter noget tid fandt jeg mine veninder fra lunch, så dansede jeg en del med dem. det er vildt sjovt vores skole har nogle traditioner med nogle specieldances, det går ud på alle stiller sig ind på rækker og så danser alle den samme dans, lige som på film, vi gjorder det til "thriller" og en hel masse andre sange. de fleste mennesker var pænt festlige, det var dog stadig lidt underligt at være til en fest uden der er nogen der drikker, ikke at det var ikke en negativ ting, men det er bare lidt underligt. kl. 11 blev det sagt udover højtalerne at The dance ville slutte om 15min. da det var blevet sinsygt tåget udenfor, alle var vildt irreteret men der var ikke så meget at gøre. Mom kom og hentede Josh og jeg, vi stoppede ved tanken og købte nogle cookies, lige hvad jeg kunne spise! når det var så min Home coming dance!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar