onsdag den 2. september 2009

Idag var mom og jeg in the gym, det var godt at få trænet lidt, jeg fik forbrændt 300 kal. ved at cykle og løbe en del. efter gym. tog vi ud og købte ind, hvilket tog nået tid, da min mom er på slankekur, så vi skulle finde ud af, hvor mange kal. der er i alt. efter tog vi hjem, jeg fik taget mig et bad, så ordnede jeg ellers vasketøj og så lidt TV, imellem tiden tog mom til frisøren. så cyklede jeg også en tur, denne gang tog jeg en anden vej ned til High school'en, da mom og dad ikke syntes jeg skulle tage den vej, det var nået af det hårdeste jeg har gjort i lang til, det var simpelthen så mange bakker. Jeg fortalte mom og dad, at jeg ikke brød mig specielt godt om den rute, de sagde at de syntes, hvis jeg tog den anden vej ville de gerne have jeg skulle bruge styrthjelm, hvilket er fint nok med mig. da jeg kom hjem igen så jeg "askepot tiden skrues tilbage". drengene var ikke specielt glade for mit valg er film, meeeeeeen sådan er det jo ;-)

sjove ting der er sket idag
  • da vi sad i bilen i dag kom det pludselig fra jack, "do I have to wear shoes in heaven". tænker jeg bare: where did that come from?
  • da vi spillede Rock band i dag, hvor mom sang, kunne man out of no where pludselig høre maddi skråle med, det var virkelig kært, vi var alle flade af grin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar