tirsdag den 1. september 2009

I'm going to be Senior!
I nat vågnede jeg ved 3tiden, og var pretty much vågen indtil jeg skulle op kl. 7, da Maddi har brækket sig det meste af natten(poor girl), kl lidt i 8 kørte mom og jeg op til skolen. vi kom ind og fik snakket lidt med hende damen vi skulle snakke med. hun spurgte mig om jeg skulle være senior, hvilket jeg syntes var lidt underligt, for jeg troede du skulle være 17-18år for at være senior. så jeg forklarede hende, at jeg meget gerne vil være senior men jeg egentlig kun er i alders gruppe med junior. hun sagde så, at der stod jeg havde gennem ført 9th, 10th og 11th grate og, at hun ikke så noget problem i det, da hun syntes mit engelsk var helt fantastisk for en udvekslingstudent(hmm...). så jeg fik lov at være seinor!
mit skema blev ikke helt som jeg ville have det, men jeg kan egentlig godt lide det.

1. time: US. history

2. time: French(da spanish class var helt fyldt op)

3. time: modern literature

Lunch

4. time: goverment

5. time: drama

6. time: art.

iaften skal jeg til orintation, virkelig cool, Josh skal også fordi han er freshman, og Jordyn skal også. så det bliver fedt, så kan jeg også finde ud af, hvor alle mine klasser er og sådan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar